donderdag 4 augustus 2011

23/24 juli 2011 Langerwehe Duitsland

We hadden naast Senna ook Lynn beide dagen ingeschreven in de open klasse.
In de statistieken van te voren zag ik dat Lynn beide dagen alleen in de ring stond.

De keurmeester was niet zo tevreden over Lynn en vond het geloof ik niet leuk dat ik alleen in de ring stond.......

Het rapport is eigenlijk niet om naar huis te schrijven maar ik plaats hem toch:

would like the head a little fuller, nice expression, a little high in shoulders, would like tailset a little higher, would like the chess a bit deeper, move well. 1U/CAC.




Toch het punt gekregen en Lynn deed het goed en daar gaat het ook om.
Lekker op tijd naar huis en voorbereiden op de volgende dag.

Har en Fabienne bleven thuis dus moest ik de 2 dames voorbrengen.

Andere keurmeester nieuwe kansen.
Deze meneer was iets enthousiaster over Lynn maar kort in zijn keurrapporten.
Dit vond hij van Lynn:

Correct size, lovely coat, teeth good, correct eyes, correct topline, excellent movement. 1U/CAC.



Tevreden ging ik naar huis met mijn lieve Lynn en Senna.

Dank aan het Ierse keurmeestersteam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten